Jozef Chrenšč

Námestie Slobody 73
Kysucké Nové Mesto
telefón: +421 948 000 242

VALETUDO MAXIMUM DONUM

Dychový vzor

Dýchanie je esenciálnou funkciou každého živého organizmu od rastlín cez živočíchov až po samotného človeka. Procesom dýchania sa do tela uvoľňuje veľké množstvo energie, bez ktorej by sme nedokázali fungovať.

Správne držanie tela pri sedení

V priemere každý pol hodinu je dobré spraviť si pauzu od práce. Ideálne tento čas využite aktivitou ako chôdza, naťahovanie sa, šikmý sed na stoličke, krátke cvičenie alebo pre tých čo majú možnosť je dobré lahnúť si na chrbát.

Hypermobilita

Pre „hadiu ženu“ z cirkusu zázračná schopnosť, pre  gymnastu dar z nebies alebo vydretý atribút posúvajúci ho k lepším športovým výsledkom, pre človeka trpiaceho degeneratívnym ochorením jeden zo sprievodných javov choroby...

Správne držanie tela

Otestujte si vaše držanie tela:
Postavte sa k stene tak aby ste sa hlavou, lopatkami a zadkom dotýkali steny. Päty by ste mali mať 5 až 10 centimetrov od steny. V ideálnom prípade by medzi chrbtom a stenou mal byť priestor na šírku dlane.

Ako zabrániť bolesti chrbta?

Bolesti chrbta sa dá veľmi jednoducho predísť. Pravidelné cviky (pilates, fitlopta, joga...) každý deň sa postarajú o zdravý chrbát a vaše pohodlie. Je dobré nájsť si čas pre seba a svoje telo a nenechať tak bolesti možnosť prejaviť sa.
© 2017 masazecvicenia.sk. Všetky práva vyhradené. Vytvoril webspot.